torsdag, maj 24, 2007

Åter i Simrishamn. Gick en sväng nere i hamnen o kikade på alla dom fina båtarna. Tänkte för mig själv att hoppas att jag inte trillar i vattnet för här är det ju inga människor. Nädå, inte förrns jag kom ut till de stora lyxiga båtarna, där satt minsann ägarna i dom! I nästan alla båtar! Tydligen har man inte råd att köra dom så man bara sitter där istället! Konstigt.

Jag är fnittrig, fjollrig, lycklig, flinar hela tiden... vet inte vad som har hänt! Kan det vara våren? Tihi, jag vet nog vad det är...

Doris på Barbados.. Mamma o pappa i Prag.. ja.. jag antar jag haft min resa..

Nu har jag uppgraderat min motionsrunda till en timme! Är jag ledig är det det som gäller innan frukost! Jogga/gå typ. Man blir ju försoffad annars!


Bara två nätter här nu, sen har jag inte mycket inbokat. Hoppas jag får lite jobb nästa vecka, sen hade jag ju tänkt va lite ledig innan näsan styrs mot Norge o Stavanger. En hel månad där, synd att jag bokade juli, allt roligt händer ju då! Är i alla fall ledig midsommar. Och så har vi ju Justin oxå förstås!

Nu ska jag jobba vidare i min lilla rosa värld... ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej kusinen!
Jag tittade faktiskt på Greys anatomy i går! Och skrattade ihjäl mig åt "mjuk och rosa"... Kanske borde se det lite oftare...?
Hihi, ser framför mig hur du skuttar fram med ett stort leende på läpparna! (Och rosa ballerinakjol med matchande älvvingar... eh)
Kramisar från Lina