torsdag, maj 10, 2007

Så har jag hamnat i Västervik för andra gången! Var här förra veckan, jobbade två nätter o hann med att gå på speedway för första gången i mitt liv! Premiär till och med! Och Västervik vann och jag hade grus i munnen. Det spelade ingen roll att jag knep ihop när dom spurtade förbi i svängen, man blev ju dränkt i grus!! Söta pojkar i alla fall, måste ju vara alla killars dröm att få köra runt runt i grus o gasa jättemycket hela tiden haha!
Lägenheten jag bor i är bättre än förra gången, denna ligger på våningen över och luktar inte, som den andra, illa. Jag är inte kräsen, det måste jag säga, en säng o rena lakan och jag sover som björnen i januari, men ställen som inte blivit renoverade sen 1907 är liksom... ja ni fattar.
Lugna nätter, peppar peppar.
Och lugna veckor, jag har ett sånt glidschema nu, två nätter i veckan hela maj.. hehe behöver ju vila lite! Men det är lite långtråkigt när jag är ledig.

I helgen var Systra Mi och Maja o Emil på besök! Vi klättrade på en klippa, åt mat, gick lite snabbt i affärer (sju-åriga gossar är inte jätteförtjusta i just själva affärsgåendet..) åt världens största glassar (tack Glassiären!) åt Tacos, åt chips, åt kladdkaka och jag var ganska säker på att jag aldrig skulle bli hungrig igen. Vilket jag naturligtvis blev. Såklart.
Men vi hade jättemysigt! Klockan tio sov vi alla, utom Maja, framför filmen i soffan.

På fredag åker jag till Ör en snabbsväng, på lördag är det schlagerfest som gäller, sen är det Simrishamn igen. Och då åker Doris till.. vad var det nu... hmm.. tror det var Braås hon skulle till. I alla fall är det inte Bahamas för usch o fy vad avis jag skulle va dåååå!! Ensamt kommer det bli i alla fall. Men kanske kanske blir det någon dejt under tiden hihi... :)

Nu ska jag skriva CV att skicka till IVA i Karlskrona, för där vill jag börja jobba till hösten!
PUSS!

Inga kommentarer: