tisdag, april 24, 2007

Åter i Simrishamn, känns som att jag är här hela tiden! Eller nej, varje gång jag sitter på bussen o färdas mellan Brösarps backar känns det som att jag gör det hela tiden!! Jaja, andra natten av tre, sedan blir det en tur till Västervik för att kolla in sjukhuset där! Ett nytt ställe alltså, spännande och väldigt kul. Kan ju hälsa på kompis oxå! :)

Ja party i helgen blev det. Skyller allt på Caroline och dom jättefina jättemartiniglasen hon gav oss. Allt blir ju mycket roligare att dricka om man använder just såna lyxglas! Så fy på dej Caroline! Uppmuntra till ett sådant drickande.. inte bra! ;)
Nästa blir väl schlagerfesten! Heja The Ark!
Och ja, Anna Book skulle ju uppträtt i lördags, men det gjorde hon aldrig. Inte vad jag vet i alla fall... ehm.. Men shotsen vid baren var goda! Har jag hört..

Får sms av Doris: vill du följa med och shoeshoppa på fredag? Eeehhhh........?
Äter småbarn snö liksom.. (ja doris, jag vet att du oxå gillar att käka snö..)

Sett filmen 300. Mycket tvättbrädor må jag säga! Inte helt fel! Slowmotionbilderna på det splattande blodet från avhuggna armar kunde jag väl sluppit... Krävs många romantiska filmer nu innan jag är i emotionell balans igen!

Det gäller att hålla koll på min kära arbetsgivare, eller snarare på lönespecen, fattas mystiskt tio hårt jobbade timmar!! Illa!

Dags att käka lite fil o flingor. (min nattmat) (med en pinsamt stor mängd socker på, men kom igen, hur gott är det med flingor utan socker??)

Nu luktar det faktiskt nästan sommar här i Skaaauuåååneee.

1 kommentar:

Anna Dora sa...

Håller med om dom jättefina, jättemartiniglasen. Har sett Anna Book på kort från den kvällen, hon måste ha smugit in på nått sett utan att vi märkte det.

Shoeshopping nästa........