tisdag, april 17, 2007

Jag har kommit in i sköta-mina-naglar-vanan. Mitt ljusrosa nagellack och det genomskinliga är de billigaste jag kunde hitta på H&M, men gud va fina mina naglar är när dom är nygjorda!! Håller ju inte så länge dock i detta nagelförstörande yrke, men just nu är dom så fina så. Tittar på dom jätteofta! Annars mår jag bra...
Lindex säljer, i alla fall i Simrishamn, mängder av olika sorters leggings o tights. Jag tillbringade alldeles för lång tid i affären, försökte bestämma mig för om jag skulle köpa svarta med liten rosett längst ner eller rutiga. Slutade med att jag inte köpte nåt av det. Är trots allt inte en vidare inne-människa så jag väntar tills det är helt ute, sen köper jag! :)

Idag var första dagen jag tillbringat här som jag inte besökte ICA Supermarket. Jag har, som en del säkert vet, väldigt svårt för ansikten. Jag lovar, om någon jag träffat två gånger klipper sig känner jag inte igen personen sen! Men jag är helt säker på att det är samma tant som sitter vid ingången till affären varje dag! Alltid! Frågan är ju vad hon tänker om mig som varje dag, klockan fyra, kommer invandrandes, urtrött, sen utvandrandes med diverse chokladvariationer i famnen.. Vem är det synd o här egentligen? :)

Ledig en vecka!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej jessica .
Vill bara "höra" av mig. följer din blogg ,du skriver så kul.

Kul om Simrishamn, ICA och så....

Vi ska ner dit på lördag, göra gravarna fina och hälsa på i Brantevik där Berndt är uppvuxen.
Bittan