fredag, april 06, 2007

Natt i Simrishamn... Min andra natt nu, tillbringade alltså skärtorsdagen sovandes. Eller försökte, det blåste typ orkan utanför, vet inte om det var d som väckte mig, men vaknade gjorde jag oavbrutet. Första gången kvart över tio, var helt övertygad om att klockan var minst fyra! Och så höll d på. Men ändå kände jag mig inte trött så klockan tre var jag uppe. Tog mig en tur ner till Ica Supermarket i centrum. Ja till slut hittade jag faktiskt centrum, det tog mig en liten stund.. Den extrema blåsten var liksom emot mig oxå! Är man lite förskyld o det blåser typ underifrån är det faktiskt svårt att se normal ut. Snoret hålls inte på plats om man säger så. (Ja mamma, jag hade näsdukar i väskan)

Jag har en ny käraste ägodel!! Hemtex i Karlskrona ska byta golv och har därför, såklart (...), 50 % rea på allt i butiken! Så jag slog slag i saken och köpte mig en sprillans ny kudde! Och den är sååå härlig! Mitt huvud vilar så gott på den och jag kommer aldrig mer köpa den billigaste kudden på IKEA! Fint ska d va! :) (Hade jag varit en seriös bloggare hade jag ju såklart länkat till en bild på nämnda kudde, men jag är inte som andra bloggstjärnor...)

Annat nytt... ja jag har ställt in resan ner till Oz nu, har ångrat mig. Dels hade jag inte råd tyckte jag, men nu kommer jag nog inte få tillbaka pengarna ändå.. Vill inte åka i vilket fall. Ja ni vet säkert historien och jag orkar inte. Jag är 25 år o vill helt enkelt dejta. (finns faktiskt en del söta pojkar i Karlskrona..)

(har jag hört)
Med betoning på enkelt, jag vill att det ska va enkelt! Lite rosa vårkänslodrömmar o sånt ni vet, som när man var 15!! Pirr i magen! Inte världens besvär o jobb med andra sidan jordklotet.
I vilket fall, våren är strax här, två pass här nere är snart gjorda, påskafton kommer jag fira lite enkelt med att unna mig kinamat, sen en och en halv veckas jobb kvar innan lite ledigt en vecka. (yes det blir såklart party den helgen med hallonmargaritas o Borat!)

GLAD PÅSK!! (och ät ett ägg åt mej oxå, hade tänkt köpa men dom sålde bara tio-pack o hallå?? Ofta jag käkar så mycket ägg..)

Inga kommentarer: