torsdag, juni 14, 2007

Äntligen är Doris hemma från utlandet, mitt i natten fick jag stiga upp för att köra o hämta henne men vad gör man inte?
Har bara jobbat ett pass denna veckan, lite lagom så :) Men det är ju skolavslutning imorgon för barnen, på lördag ska Matte firas och därefter ett gäng 25-åringar, är bjuden på 100års-kalas! Oh, och imorgon är det minitivoli inne i Karlskrona så det måste ju besökas! Nästa vecka jobbar jag på lite mer, sen midsommar då jag inte riktigt vet vad jag ska göra ännu. Inte fira med lika många snapsar som förra året i alla fall...

Jag älskar sommaren men jag blir så otroligt stressad när det är fint väder, måste vara ute! När det är mulet kan man liksom sitta inomhus med gott samvete.

Har fixat till frisyren idag, alltid lika kul, alltid lika dyrt.

Jag säger som Tage Danielsson: Jag tänker - alltså gör jag mig till.

Inga kommentarer: