lördag, september 01, 2007

Första natten på fyra veckor var helt ok, lugnt o fint, patientena sov och ville inte ha någon smärtstillning. Jag ville ge dom men dom ville inte ha. Nänä, men gör mig arbetslös då liksom :) En natt kvar, sen svävar jag i ovisshet igen. Ska få besked från iva denna veckan. Jag är lite kluven till att börja jobba på schema fem dar i veckan igen men sen vet jag ju att jag har alltid jätteroligt när jag jobbar, och jag har mindre roligt när jag går hemma dag efter dag och försöker komma på vettiga saker att göra med min fritid. Sen är det ju alltid skönt att ha en inkomst som man vet kommer varje månad. Norge finns ju förstås och mycket mer pengar där, men aahh jag vet inte, det tar emot lite det oxå. Allt löser sig nog av sej självt nästa vecka när jag väl får besked. Är lite sugen att söka akuten oxå..

Jag kan inte koncentrera mig på någonting om det finns choklad på bordet. Detta har jag nu konstaterat. Jag måste äta chokladen. Tänk om inte choklad fanns!! Aahhh hemska tanke!

Mamma o pappa kom hem med ännu mer kantareller i em när jag vaknat. Stuvningen till jul räddad!

Facebook... vilket fenomen.. folk man trodde att man aldrig nånsin skulle se igen liksom bara poppar upp från ingenstans.. vet inte om det är bra eller inte men beroendeframkallande applikationer är det i alla fall!

Undrar om jag oxå ska börja köra dagens outfit på min blogg... Som ett varnande exempel liksom: så här kan man ju oxå inte se ut!

Inga kommentarer: