lördag, september 08, 2007

Gimme gimme more, gimme more, gimme gimme more
Gimme gimme more, gimme more, gimme gimme more
Gimme gimme more, gimme more, gimme gimme more
Gimme gimme more, gimme more, gimme gimme more

Brittans nya låt, refrängen då.. Hörde den två gånger idag o den sitter som den ska. Om den är bra? Nja, ni ser ju refrängen själva.. Men annars helt ok! Hoppas hon fixar det imorgon nu..

Hej hallå dagboken! Nä jag är inte på bra humör alls, det blev inget jobb på iva i Karlskrona.. :( Hade nog ändå hoppats ganska mycket mer än jag ville erkänna, när jag lagt på luren kom det lite tårar.. Men jag är ju inte jag om jag inte blinkade snabbt några gånger och tryckte undan allt! Inte tänka så blir det bra! Hon som jag pratade med var ändå väldigt mån om att behålla mitt intresse för till våren skulle dom nog behöva. Hon ville ha dit mig för att titta på lokalerna redan nu, men jag sa att det är ju inte säkert att jag stannar i Karlskrona nu när jag inte får jobba med det jag vill, så vi väntar till november så får vi se vad som hänt då. Siktet är inställt på Göteborg i så fall, men jag vill ju egentligen inte lämna Karlskrona. Eller ok, det finns vissa personer jag inte vill lämna! :)

Just nu sitter jag i Trelleborg. Resan hit gick bra, allt gick bra ändå tills jag skulle lokalisera lägenheten jag ska sova i. Gatan hittade jag. Problemet var att jag skulle till nr 303 men de enda nummer på husen jag hittade var under 10. Och gatan var högst 100 meter lång, så det var lite så.. Fick ringa jourtelefonen (hörde misstänkta barnskrik i bakgrunden, så någons lördagkväll var d ju jag störde..) och hon visste inte heller.. Men tillslut hittade jag rätt, efter att ha vimsat runt ett tag och sedan gått in i alla trappuppgångar jag kunde hitta o läst överallt. Felmärkt på mitt brev helt enkelt. Schysst!
I alla fall, övervakningsavdelning med tre patienter varav två är mina. Inget konstigt. Det kommer säkert några under natten dock, brukar ju göra det.


Ska några rundor till Växjö nästa vecka. Får väl planera in Norge oxå..
Blir väl ledig jul i alla fall!

Alltså detta Facebook.. det är ju jättekul egentligen. Men har fortfarande inte bestämt mej för om det är bra eller dåligt.
Puss..

1 kommentar:

Anonym sa...

Så tråkigt med iva=( Mina iva-kompisar tyckte också det. Vad då Göteborg.....