onsdag, september 26, 2007

Imorgon ska jag leta mer svamp. Kommer väl säkert ösregna men då får jag väl handla nåt istället. Idag har jag köpt jeans. Svarta. Igår köpte jag en klänning. Gråsvart. Är det höst eller? Stövlar vill jag ha. En jacka oxå men det har jag prioriterat bort, den gamla får duga. (ja jag vet precis hur jag är, jag kommer spontanköpa en exakt likadan kappa jag köpt varje höst i typ sju år, en annan färg naturligtvis, men nu tänker jag hålla ut så länge d går!)
Jag vill även ha ett par miss sixty-jeans jag har hittat, men jag får vänta tills räkningarna är betalda. Snyft!
Sen är det alltid lika jobbigt att gå i affärerna bland alla fina mössor och hattar, jag ääääälskar ju mössor och hattar!!! (födelsedagspresenttips så här i oktobertider..) (jag firar ju min 25årsdag snart)

Blodtrycksdags!

Inga kommentarer: