torsdag, oktober 04, 2007

Ett evigt pendlande fram å tillbaka till Ljungby, jag vill ju åka hem så mycket det går å det tar liksom tre timmar enkel resa... Men annars går det bra än så länge, det har varit lungt och inga ivapatienter. Så jag har fått en bra start men det kan ju ändra sig snabbt. Jobbar natt nu tre på raken, ledig lördag och sön fm så då åker jag till mamma å pappa för lite pampering! :) Nästa vecka vet jag bara mån-ons, sen blir det antagligen alla resterande dagar oxå och jag får ju ta det jag får nu, vet ju bara en vecka i taget så man får passa på. Rummet jag sover i är helt ok, jag fick ringa o be dom göra nåt åt elementen, fick sitta med jacka liksom... Nån har varit i rummet (papperskorgen är inte där jag lämnade den..) och man kan ana en liten skillnad i värme om man håller handen på elementet. Nu ska jag sno med mej en filt så ska det nog gå bra.
Jag har ont på en kota i ryggen. Jättekonstigt, den är helt öm och har varit det i flera veckor. Det gör även ont runt omkring om jag böjer mej och precis på morgonen. Spelar ingen roll vilken säng jag sovit i heller. Inbillar jag mej?


Fortfarande kär... :) Var ute å käkade i helgen, var jättemysigt o jättegott!

Dags å jobba!

Inga kommentarer: