fredag, oktober 26, 2007

Hej hopp! Nu har jag fyllt år oxå, tack alla som kommit ihåg mej! Usch jag börjar bli gammal.. nu har jag tom gått och köpt foundation för första gången i mitt liv - ett försök att dölja förfallet liksom!

När det är soligt ute är det ju helt underbart med höst! Och snart får jag dricka glögg igen, jag är så sugen på glögg!!

Gjorde Köpenhamn förra helgen. Vad mycket öl folk dricker där egentligen!!
Och familjen hälsade på i söndags. Stressade sönder med all mat och efterrätter, men sushin blev faktiskt jättefin! Och god, men det blir det ju alltid! :)

Imorgon kommer Doris hem från Bahamas. Gud va härligt med solsemester, det hade jag behövt!

Inga jobb finns i Karlskrona. Absolut inga alls. Lutar åt Göteborg till våren faktiskt.. trevlig stad har jag hört!

Puss

Inga kommentarer: