måndag, oktober 15, 2007

Ah, äntligen lite ledigt! Jobbat mycket nu, det känns, lite förkyld, mycket trött, ja ni vet säkert! (ja mamma, nu har jag äntligen lärt mig hur man stavar till förkyld!)
Går bra i Ljungby, tycker jag då, och jag har inte hört något annat heller. Det är kul oftast oxå! Så jädra tråkigt att pendla bara, i lördags tog det mig FYRA timmar att ta mig till Ljungby, fick sitta i Alvesta som en tönt i en och en halv timme. Mindre roligt... Men det är ju självvalt så jag får väl hålla tyst o inte gnälla.


Imorgon ska jag äntligen fixa håret, flera månader sen nu och utväxten är enorm. Snart stoppar polisen mig o ger mig böter liksom! Förargelseväckande beteende helt klart!

Födelsedagskalas på söndag, har planerat och inhandlat nästan helt klart, men man vet ju aldrig hur det går. Mest är jag rädd för att det inte kommer räcka, maten menar jag, så jag ska slå på stort och laga riktigt mycket! Menyn håller jag halvt hemlig, men det blir väl ingen större överraskning haha!

Ikväll var jag med min söta systerdotter och tittade på när hon galopperade runt på en häst, jätteduktig var hon! Mina syskonbarn är nog dom sötaste ungarna i hela världen!

Jag ska äta mindre godis denna veckan. Förra veckan måste varit nåt slags rekord. Det är ensamt att sitta i Ljungby kan jag tala om, och om man är chocoholic redan innan så blir det ju inte precis bättre liksom! Det syns på rumpan oxå, tss... Men det är det värt, cravings är cravings! Bara att underkasta sig begäret!
Men mindre denna veckan då som sagt...


Zzzovdags, känner mig lite halvtrött efter nattjobb och tre timmars sömn!
Puss!

Inga kommentarer: