onsdag, oktober 31, 2007

En natt i Växjö, sen en natt i Ljungby, ledig en natt sen Växjö igen. Fram å tillbaka... Men jag åker inte ända till Kkrona emellan, Ör är en bra plats att befinna sig på!
Har pratat med IVA i Kkrona igen, hon säger att det inte ser helt omöjligt ut efter nyår. Får se, jag vågar inte hoppas. Ska ringa akuten och lite annat oxå men tror inte det går. Testa går ju dock!

Blev akut sugen på kladdkaka så det har jag bakat ikväll. Inte så mycket kvar längre, jag kan lätt få i mig en hel på en kväll!

Har kollat på Paul Potts genombrott flera gånger, attans vad jag ryser varje gång! Och några små tårar i ögonen oxå..

Nähä, höst, första november imorgon och det kommer fortsätta att bli mörkare o mörkare i TVÅ månader till. Snart dags för glöggen dock, jag är så sugen på glögg!!!

Inga kommentarer: