onsdag, september 12, 2007

Usch ska jag söka jobb i Växjö eller inte?? Jag kan verkligen inte bestämma mig! Det blir ju så jobbigt med pendling, och jag måste ju jobba här ett tag i så fall, vill ju inte säga upp mig igen om jag nu får en fast tjänst. Usch det är så svårt!!! Men det löser sig väl, bara att jag vill ju ha det någorlunda planerat liksom... Sen ringde dom från NP, dels kanske jag kan få tre veckor på iva i ljungby, sen ville en att jag skulle åka till Norge och vara på rehabavd. året ut. Jobba tre veckor och vara hemma en. På rehab. Ok, inget fel på rehab men jag har ju läst intensivvård av en anledning liksom!! Och året ut, det innebär ju säkert jul oxå, och det vill jag inte. Vadå deprimerande, sitta i Norge på en rehabavd. på julafton. Tack men nej tack!

Stockholm till helgen! Vilket tydligen alla har blivit väldigt nyfikna på, det är ju inget konstigt jag ska göra, bara fira en födelsedag! Och det är ju själva presenten som då är lite hemlig så tyvärr kan jag inte skriva mer här just nu. Men det kommer! :)

Ahhh den låten är så underbar!! Om ni inte redan hört den så leta upp den och lyssna, den är såååå bra! Winnerbäcks alltså om ni inte hänger med :)

Jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans

Jag skulle sakna den där stunden som vi har när vi till slut har blivit sams
Jag kanske skulle söka upp kontakter som jag tappat, som jag varit med förut nånstans
Jag antar det finns nån du skulle ringa, om jag inte fanns

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken underbar låt

puss