lördag, maj 17, 2008

Hallå världen!! Ja jag vet att det är typ tre personer som läser min lilla blogg, men ni kanske är välden för mej! :) Och så finns det ju oväntade personer som läser här oxå, vilket jag fick erfara på blåljus.. En helt främmande männska kände igen mej.. Så hej hej om du nu har fortsatt läsa.. Haha, märkligt.
Jag jobbar på, går bra, är kul. Tog min första blodgas igår, fick lite granna riktningshjälp och så gick det bra! Var på lab och lämnade den själv, ville väldigt gärna säga till labpersonalen att Det är JAG som har tagit denna! Och så fick jag anstränga mej för att inte skutta därifrån. Räckte med det fåniga smajlet jag hade! Man får ju nöja sej med det lilla!

Härligt väder har det varit, jag bara älskar detta! Vårkänslorna är överallt liksom! Och så även pollen.. jättekul med utslagna löv, verkligen..


Ikväll ska jag få gå på Carolines inflyttningsfest! Jättekul, det är typ två år sen dom flyttade in men ändå! Kombinerad trettioårsfest!! Vi sitter här, jag och Doris och är hyfsat jättehungriga! Oh nu kom hon med det braiga förslaget att vi kanske får börja äta med en gång om vi är där tidigt.. hmm... jag är verkligen hungrig så...

Nästa vecka ska jag köpa dator! Hoppas jag.
PUSS!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du hämtat dej efter denna konstiga upptäckten vi gjorde igår om farliga singelsignaler som tydligen skickades helvilt???

Anonym sa...

Hallå där!
Har inte tittat in på ett tag, men här händer det grejer ser jag!
Förutom att jag sprang ihop med dig på stan en gång är det tydligen svårt att hitta en tid att träffa dig! Jag får väl se till att cykla omkull och bryta käken snart igen så jag hamnar på akuten! Det är kanske bara där man får träffa dig nuförtiden!! :-)
Kram på dig!