onsdag, maj 28, 2008

STORT JÄVLA JÄTTEKORS I TAKET!! Ursäkta svordomen... Jag har köpt dator!! Min bror har sålt sin laptop till mej, så nu blir d åka av! Bloggandet kommer nå nya höjder! Eller nåt.. men lite oftare kommer d väl bli i alla fall!
Är ledig några dagar nu, så skönt, och faktiskt är det ju härligt väder så det kan inte bli bättre! Ny dator o allt :) Igår shoppade jag för nästan hela lönen (nej då) idag ska jag nog ta en runda med syrran på stan och imorgon är det After Work. Den nya superbra festkommitten på jobbet (jag och Ida) har arrangerat detta avancerade evenemang!
Förra veckan hade jag jättemysig vinkväll med syrran och Rebecca, (vilket jag hemskt gärna gör om tjejer!) det blir mycket vin om man lägger ihop några veckors drickande.. Igår gjorde jag risotto som det tydligen ska vara vitt vin i, och jag kunde ju inte inte dricka lite vin till maten?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sådär ja!! Så ska det se ut! Nu är jag nöjd när jag har läst!! :-)
Grattis till datorn med! Det syns direkt att det har blivit fart på skriverierna här!