söndag, maj 25, 2008

Jag tror jag ska gifta mig med Björn Gustavsson!! Han är ju så otroligt söt! Jag börjar skratta bara jag ser honom, och igår när han delade ut poängen hade jag faktiskt tårar i ögonen, så roligt tyckte jag det var!! Det absolut bästa är ju att ingen utanför sverige fattar att det är så kul, det är ju klockrent!!

Idag är det fint väder igen, nice!
Jobbar bara en natt nu imorgon, sen ledig till lördag. Oxå hyfsat nice!
Var och tränade i onsdags, Flowin hette det. Man halkade runt på en matta i en halvtimme, och jag har liksom fortfarande träningsvärk i magen!! Hyfsat bra träning, väldigt roligt, men döjobbigt för magen! Ska helt klart gå igen. Har ett "möte" inbokat imorgon med en ung, seriös pojke med slips som nog ska försöka sälja på mej ett träningskort. Viktigt med möten ju.. haha!


Är förkyld. Kul.mma

2 kommentarer:

Anonym sa...

Helt rätt att ingen utanför Sverige fattade Björn Gustavsson. Jag fick sms från Island och dom undrade vad det var för en idiot som fick representera Sverige i röstutdelningen. Jag tyckte oxå han var jätterolig och dela 12 poäng till Sverige, underbart.

Kram
Doris

Anonym sa...

Inte ett ord om att du hade trevlig tjej-träff häromkvällen!!
Dålig stil tycker jag! :-)
Skriv ett mail vet jag och berätta om din helg! *nyfikon*
Så du blev förkyld du också? Jag har legat deckad mer eller mindre hela helgen. Förkylning, ont i halsen, feber, hosta... Lite bättre nu på söndagkvällen, men långt i från piggelin!
Kram kram!!!!!