torsdag, maj 29, 2008

Jag är så sällskapssjuk!! Ledig hela dagarna men ingen att umgås med! Var ute och käkade med Cicci igår, drack ett par öl och skvallrade järnet. Ikväll är det after work så jag går och väntar på att få göra mej i ordning! Tog mej faktiskt till idrottskliniken idag och signade mej där. Väldigt bra pris, speciellt om man jämför med vissa andra ställen i stan (HÄLSOSTUDION) som är betydligt dyrare. Så nu ska jag bara komma igång med träningen oxå...
Annars hänger jag på min balkong, jobbar på solbrännan. Har kommit en bit på väg men det är ju inte Bondi Beach precis..

Veckans ros går till busschaffisen som ville att jag skulle betala ungdom, tätt följd av damen i kassan på Systemet som ville se leg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh... tänk den som kunde få bli ombedd att visa leg på systemet bara EN endaste gång i sitt liv... *drömmer mig iväg*