onsdag, januari 24, 2007

Jaha, dags for sista inlagget fran Oz.. Och ja, det ar jattetrakigt, jag har gatt o smagratit hela dagen, inte har det varit soligt heller sa jag har inte kunnat gomma mig bakom mina solglasogon. Men jag ser jattemycket fram emot att fa traffa alla!! Ska bli helt underbart!

Nu har jag inte bara rort vid Operahuset, jag har aven varit inne och gatt pa konsert! STOMP - lost and found orchestra, hur bra som helst!! Dom spelar musik pa allt dom bara kan komma pa, dammsugare, harfon, nycklar, och det blir sa bra! Nu hade jag kunnat agna ett antal rader at att beskriva toaletterna inne i detta operahus, men det ar kanske bara jag som blev jattefaschinerad av dem sa jag later bli. (Dom var hur som helst toppmoderna och handfaten var hur coola som helst)

Vad mer.. jag har varit pa ultrafin restaurang, typ topp tio i Sydney, maten var helt underbar, jag var sa matt efterat! Var ju tvungen att ata upp allt.. Och chokladkakan jag hade som avslutning var sa smakrik och full av choklad att jag nastan borjade grata vid forsta smakbiten.. Dyrt var det saklart, jag skams nar jag tanker pa det, men jag blev ju bjuden... hehe..
Hade en sista big night out i lordags, trodde jag. Ordnade lite drinkar for jobbet pa en lokal liten pub i mandags, vilket utvecklade sig till en ganska sen natt. Var hemma halv sex pa morgonen, men vid liv!
Sista dagen pa stranden igar, (kan ju meddela att aven om det rakar vara 35 grader i luften sa betyder inte det att vattnet ar varmt. Jag har nu badat i 14.5 graders vatten), regn idag, imorgon ska jag val packa och dona, flyget gar halv sju pa kvallen sa det blir en lang vantan.
Hemma pa dansk mark vid middagstid fredag!

Har inte sa mycket mer att skriva, det kanns sa konstigt att jag ska aka hem..
Nu ska jag traffa Emma och ha en sista underbar jordgubbssmoothie!

Vi ses i det kalla landet langt upp i norr!

Inga kommentarer: