lördag, februari 17, 2007

Nu befinner jag mig i Simrishamn igen, på rehabsidan denna gången så det mest spännande som händer är rymningsförsök av en äldre herre. Han är snabb, men jag är snabbare!
Jobbade igår natt, sov gott idag, men hur sker mitt vaknande?
1. Vaknar av mig själv 15.00

x. Vaknar av mig själv 16.00
2. Vaknar av att grannen spelar Lena Ph's greatest hits på partyvolym

Hade en skön, återhämtande vecka innan Simrishamn, först några lata dagar hos mamma o pappa, hårmodellade inför ett antal frisörer, blev utskrattad av mina syskonbarn pga detta hårmodellande (vadå jag tyckte oxå att jag såg ut som jag vet inte vad i mitt superkrullade hår, men clown var väl att ta i? :) ) och sen har jag umgåtts med allas min Doris! Firade alla hjärtans dag med henne med mat o tv osv och dagen efter likadant fast hemma hos henne! Vi har nu även på allvar upptäckt Magnus Betnér, Sveriges helt klart roligaste kille. Lund 7 mars, here we come!
Sushi har vi ätit och gud va det är gott!!

Nästa helg är det Partyhelg med stort P! Har redan bestämt vad jag ska ha på mig (och tro mej det brukar oftast inte ske förrns 30 min innan taxin kommer) Det kommer bli så roligt! Schlagerbaren hägrar såklart! (och i ganska stor mån Piggelin-drinkarna..)

Ska vi riva hela haket, så klart!

Sista natten imorgon. Det är verkligen jätteskönt att krypa ner i sängen när man är blixtetrött och veta att man får sova hela dagen utan dåligt samvete!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du vaknade säkert av att grannen spelade Lena Ph, låter som rena mardrömmen faktiskt.

Billjetter till Betnér bokade, ska åka in imorgon och hämta dom.

Jobba lugnt nu du får inte slita ut dig innan vår PARTYHELG.

puss
Doris