tisdag, februari 20, 2007

Idag har jag jobbat på urologen i Växjö! Mycket trevlig avdelning! Dom ringde igår klockan fyra på eftermiddagen o frågade om jag kunde ta ett pass, självklart kunde jag det!
Kom dit, fick lite snabbgenomgång av olika förråd och skåp, sedan fick jag världens kanske längsta brandgenomgång! Det vanliga är liksom att man får veta utrymningsväg och här och där hittar du släckaeldprylar. Men nej då, här gick vi igenom varenda liten brandfilt, nyckel, skumsläckare, ja allt! Vilket visserligen är bra om det börjar brinna, men jag har faktiskt lite hum sen innan om att självstängande branddörrar stänger sig av sig självt... Jaja, så är det.

Trevlig personal och trevliga patienter! : )

Snart är det helg, kan knappt vänta!! Doris o jag kommer ha såååå kul!

Inga kommentarer: