måndag, juli 16, 2007

Nu har jag om fem timmar jobbat tre nætter, dom har gått bra æn så længe. Fortfarande før lång tid kvar før att hurra, men i alla fall! Sover så gott på dagarna, i lørdags sov jag till tjugo øver fem!! Var inte speciellt trøtt natten efter om man sæger så... Jag børjar tio och slutar åtta, helt underbart!!
Regn har det varit varje dag hitills, lite sol tittar fram emellanåt. Jag antar att det ær strålande solsken i Sverige just nu, det brukar vara det nær jag inte ær dær.. Hoppas hoppas hoppas hoppas att det blir lite fint i augusti nær jag kommit hem så jag kan få lite riktig semester oxå! Annars ær jag inte den som sæger nej till en sista-minuten men dom kostar væl multum nu antar jag. Så klart.

Har børjat planera før min 25-årsfest till høsten! Ska bli jættekul faktiskt!


Ledig hela tisdagen som det ser ut nu, vad i hela friden ska jag hitta på då?? Antagligen shoppa før pengar jag inte har, men jag har hittat såna fina te-koppar att jag inte har något val! Har bestæmt mej før att kassera handduken och gøra plats i resvæskan før lite assietter oxå, handduk kan jag køpa ny! (Hemtex har alltid 50 % rea)

Næhæ, nu har den trevliga sykepleierskan jag jobbar med bakat bullar, dags att æta!
PUSS!

Inga kommentarer: