fredag, juli 27, 2007

De norska lækarna ær helt otroligt søta, dags att emigrera..? (om nån inte fattar att jag skæmtar så gør jag det) (dom som kænner mig fattar att det gør jag inte alls det hahaha)
Jobbar natt, ledig imorgon, då ska vi ut o svira min rumskamrat o jag (hon ær jættebra!)
Sen jobbar jag två nætter och dærefter ær det inte många pass kvar tills jag återvænder hem till østlandet!
Och det ser jag fram emot jættemycket! Finns mycket søtt dær hemma som væntar.. åtminstone vet jag en. Som jag hoppas væntar.. Hahaha..

Jag skyller ovanstående inlægg på sømnbrist och ett stressigt arbetsklimat.
Hela jag ær jættespænd, jag har ont i tænderna før jag biter ihop hela tiden, tom i sømnen. Obra.
Och vad ska jag gøra till høsten egentligen?
Aahhh!
Fly till ett annat land. Har fungerat førr.

Men jag trivs jættebra hær, kul att jobba. Gillar mitt jobb.
Nu ær jag bara trøtt.
Puss på er

1 kommentar:

Anonym sa...

Snart är du hemma.

Pussssssssss