lördag, augusti 04, 2007

Nu har ju næstan 4 veckor gått!! Jobbar natt nu och har bara en natt kvar, sen drar jag hem till Sweden! Det ska blir såååå skønt! Jag har inte jobbat så jættemycket (har jag insett nu nær den nye lægenhetskamraten meddelat att han jobbar 90 timmar denna veckan) men jag tycker ændå att jag har jobbat på bra. Kænner mej lite sleten, ær lite førskyld igen och nær jag jobbar kvæll sover jag till klockan halv elva!! (en natt kvar..)
Hade ett pass på strokeavd. i onsdags, skøterskan jag jobbade med var jættesur och stressad och jag hade typ ångest før att jag skulle dit igen fredags dag, men dær var en annan skøterska istællet som var jættetrevlig och dagen visade sig bli betydligt bættre æn vad jag trodde! Alltid kul! (EN NATT KVAR!!!)
Jag æter så dåligt! Har bestæmt mej før att nær jag kommer hem blir det fisk flera gånger i veckan, visst, det ær dyrare æn snabbmakaroner men nu får det vara bra med kolhydrater en stund, dags att få i sig lite nyttigt! Lax tex, mmm va gott!!
Imorgon, om det inte øsregnar (en natt KVAR!) ska jag ner på stan med Ann Mari och fira med frukost, om vi orkar mellan nætterna. Men det ær ju bara en natt kvar så det ska nog gå fint. Flyger hem på måndag och ær hemma någon gång på eftermiddagen, om nu allt går som det ska. Kanske missar jag flyget, før jag har stora planer på att shoppa loss på taxfree! I alla fall, det førsta jag ska gøra nær jag kommer hem ær att kolla in mina orkidéer som blommar sen ska jag kasta mig i soffan och zappa jærnet!
Kanske kan jag få skjuts av en snæll islænning o handla lite mat... :) (EN natt kvar!)

Idag har det inte regnat, skræll!
Oh, jag har hørt rykten om att det ska bli fint væder næsta vecka, det får det ju vældigt gærna bli, då ska jag lata mig i solen med den nya boken jag ska køpa! Nån Marian Keys bok har jag siktat in mig på. Eller kanske Harry Potter om jag får låna Doris..? (en ynka liten natt kvar)
Jag vill ha soooooool! Ær vitare æn vit i ansiktet liksom!

Næhæ, dags att bråka med patienterna. Inte alltid man blir kallad svenskjævel men det ær bara att le och se glad ut, han ær arg på alla!

E N N A T T K V A R ! ! ! ! ! ! ! !

1 kommentar:

Anonym sa...

Man vet ju aldrig vart bitchmobilen kör men vem vet, han kanske hamnar i affären=)

Pussssss