tisdag, augusti 14, 2007

Yes, lite sol ändå idag, tyvärr somnade jag upprepade gånger när jag låg o gottade mig så den lilla solbränna jag fått är nu inte så jämn, men jag tänker inte klaga!!
Litet Sydney-återfall nu, inte bra med låtar som påminner en om den goda tiden! Ah, vilken underbar tid. Och här är det höst snart. Suck.. Där börjar det bli sommar igen.. Fast det är klart, skulle jag åka dit igen hade jag ju tagit med mig lite sällskap (läs: boyfriend hihi..)


Jag och Doris ska börja dansa salsa! Jag anmälde oss båda för jag ville börja och vi kom med, så nu är det dags att svänga på rumpan! Eller vad man nu gör när man dansa salsa haha!

Jag har dom sötaste syskonbarnen i världen! Det är sant och jag ljuger aldrig! (bara ibland och då har jag alltid en väldigt genomtänkt anledning)

Snart dags för surströmming nu, en väldigt kul tradition som kan vara svår att förstå för andra människor, men förra gången jag var med åt jag två fiskar, målet i år är väl tre då antar jag... Kul att träffa alla ätaillaluktandefisksläktingar i alla fall!

När börjar House igen? Helt klart en av de bästa tv-serierna just nu!

Inga kommentarer: