onsdag, augusti 29, 2007

I cannot take this anymore.
Saying everything I've said before
All these words they make no sense
I find bliss in ignorance
Less I hear the less you'll say
You'll find that out anyway

Everything you say to me
Takes me one step closer to the edge
And I'm about to break
I need a little room to breathe
Cause I'm one step closer to the edge
I'm about to break

Ja en liten sångtext sådär inledningsvis!

Ikväll pyser det! Surströmmingsdags! MÅL: TRE fiskar..


Har bowlat, discobowling till och med. Disco á la 1992 då... Slog alla, som vanligt!
Har tränat, box o pump, kan nu inte sätta mig ner eller resa mig upp utan att kvida lite odiskret och hjälpa till rejält med händerna mot knäna. Men det är bra, ont ska det göra!
Å Doris o jag har promenerat innan frukost. Det kan man göra om man är ledig. Men på fredag ska jag börja jobba igen, två nätter i Växjö. Lite nervöst, tänk om jag glömt bort allt! Liksom, vadå han kräks efter att ha ramlat, ge han en spypåse! Medvetslös? Nej då han sover bara...
Det går nog bra.

Fyra efter fyra efter en säker Wissman som fyra i morgon... men duktiga är dom ändå! Heja Sweden!

Inga kommentarer: