måndag, augusti 13, 2007

Tillbaka från Norge! Äntligen! Har vart hemma en vecka, så skönt! Inget jobb alls, bara latat mig! Vädret hade ju kunnat vara bättre iofs, jag har upptäckt klänningar och kjolar på nytt och då är det ju alltid trevligt att få ha lite bruna ben men nej då, just precis nu ska det inte vara någon sol alls och jessica ska får gå runt i kritvita ben. Tur att det finns strumpbyxor! idag har jag förståss fått lära mig att man inte får ha strumpbyxor på sommaren, men det struntar jag i! (vilken revolt hon gör så här i augusti..)

Så.. vad har jag gjort denna lediga vecka? Summering: tittat på film, ätit väldigt god mat, shoppat järnet, partajat lite, kollat på mer film och så har jag ju myst lite.. Ja jag kan väl inte hjälpa att jag är lite fjollig, även jag har mina små rosa stunder! :) Man får ju passa på liksom. Har även spenderat lite tid i Ör, där jag är nu, och här sket ju sig min vita period totalt! Tydligen pimplar man vin när man har semester och jag är ju inte den som tackar nej om jag blir bjuden! Mycket gott för övrigt, jag ska nog köpa med mig lite vin hem på fredag, Doris o jag ska roadtrippa till Köpenhamn o handla lite vuxendricka! Party på lördag med kanske sushi och garanterat hallonmargaritas! (nej jag vet inte hur det stavas!)

Nu ska jag gå o lägga mig och njuta av en lång natts sömn, sovmorgon imorgon sen hoppas vi alla på att solen tittar fram så jag kan sola min ben! (i en hoppfull värld hoppas vi naturligtvis på fred och upphörande av svält osv men nu är ju läget som det är, så nu hejar vi på bruna ben!) Jag kan låta bli att äta imorgon så bidrar jag oxå haha... nej ok det var inte roligt..
Men puss i alla fall, pusssss

Inga kommentarer: