söndag, augusti 05, 2007

Då sitter jag hær, halv tre på natten på mitt sista shift! Børjade med kaos, en 25 årig tjej som øverdoserat heroin har nåt skumt med sin arm och hade jætteont, eller det sa hon i alla fall, jag misstænker hon mest var ute efter sånt jag kan låsa ut med mina fina nycklar.. Hon hade ett eget litet førråd av Stesolid med sig dock så nu sover hon som en liten prinsessa, peppar peppar.. Jag væntar mest bara på att klockan ska gå och jag får gå hem o sooooova!!
Sov ganska gott idag, vi var uppe vid tolv o kollade vædret men bestæmde oss før att det inte var så tilltalande att gå utanfør dørren så gick o la oss igen. Sen har grabbarna som bor ovanfør oss lagt upp før fest hela eftermiddan så det har varit ett himla springande i trappor. Och ikvæll døk arsenalen av partykompisar upp! En annan ær oxå lite sugen på party nu!!!

Snart hemma, så skønt!! Åh vad jag ska shoppa!

Inga kommentarer: