onsdag, december 26, 2007

God Fortsättning! Hoppas julen har varit bra osv, själv har jag ätit massa mat o druckit massa Xanté. Gårdagen skyller jag på syrran som mycket duktigt bar den stora en-litersflaskan med sig mellan rummen, bra jobbat sis! Mycket trevligt har det varit! Doris var ju här på julafton och fick snällt genomlida både Kalle Anka och Karl-Bertil Jonssons julafton. Som för övrigt är helt genial, som allt Tage Danielsson gjort.
Tack för julkort jag fått! Favoriten är helt klart det från kusin Lina, jag skrattade verkligen jättelänge åt det!! Morot, genialt!!

Jag kom hem fint från Norge, t.om en timme tidigare än beräknat! Jobbat massa, så nu väntar jag bara på min lön!

Har fått en tjänst i Växjö nu, på akuten. Ska bli jättekul! Kommer väl börja efter nyår antar jag!

American Idol 2006 visas som typ marathon på tv nu, fan va bra Daughtry är!! Han som sjunger Home nu ni vet, lätt jag ska ha hans skiva!
Jag retar mig på Paula Abdul dock, hon är så fjäskig. Simon rockar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack så mycket! :)
Får dock erkänna att jag inte hittat på skämtet själv utan läste det i nån tidning. Jag skrattade så jag fick tårar i ögonen! Kul att höra att kortet blev lyckat!

/Kusin Lina

Ps. Det finns julklappar som väntar på dig här...