tisdag, december 04, 2007

IVA på Sahlgrenska vill gärna att jag kommer och hälsar på. Där finns det behov av fler sköterskor. Nu är jag jättefjollig och vet inte vad jag vill göra. Eller jo, jag vill ju gärna bo där. Men så ser jag bara hela vägen dit... leta bostad, packa, städa, flytta aaaaahhh!! Sen vet jag att när allt väl är fixat brukar det vara värt det.
Så jag ska i alla fall ta mig dit och hälsa på, sen får vi se!

Nu har jag missat Glamour. Tänk om Nick o Brooke blev tillsammans o jag missade det!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad roligt att du får komma på intervju! Och Göteborg är ju en trevlig stad.
Kramar!

Anonym sa...

Och jag som är så jätteanonym och hemlig är kusin Lina då... *skrattar*

Jessica sa...

Haha, ja jag undrade just!

Anonym sa...

Nick & Brooke??? Blev inte de tillsammans för typ 20 år sedan???