torsdag, december 13, 2007

Ja, som ni alldeles strax får se ær jag i Norge! Titta dær har ni redan sett det! Japp, sitter i Stavanger igen, till den 23'e! Førhoppningsvis då, antagligen ær varenda flyg instællt tills sådær den 25'e men jag ger det en chans! Bor i en femrumslægenhet, jættefin, tre andra bor dær just nu. Dær ær två toaletter, en dusch och ett badkar. Jag bor på øvervåningen dær æven badkaret finns. Tyværr ær det ett badkar med konstig form som dessutom ær inkilat under snedvægg, så att stå upp o duscha ær helt uteslutet. Jag får vacker sitta ner och schamponera håret. Men jag klagar inte, ær jag ledig nån dag ska jag ta mig ett riktigt underbart bad!
Snedtak ær det på hela øvervåningen, så nær jag stapplar ut halvt sovande ær det otæckt næra att jag smæller i huvudet lite halvklumpigt sådær.. Men annars ær det nemas problemas!

Var på intervju i Gøteborg i måndags, gick bra, blev erbjuden en tjænst.. Vet inte om jag orkar flytta.. Det blir nog Væxjø istællet tror jag.

Det jag undrar mest øver just nu ær varfør det luktar hønsmat i hela Stavanger..?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jasså - du har susat iväg till grannlandet i väster en runda igen! Hoppas verkligen du hinner hem för att fira jul.
Ta hand om dig!!
KRAAAAAM!!! /R

Anonym sa...

Ps... Jag undrar också... Luktar det verkligen hönsmat????
Konstigt...

Anonym sa...

De är väl kycklingar hela högen eller.....


puss o kram