onsdag, december 19, 2007

Men ja, jo, først måste jag kommentera Nick & Brooke, Brooke har ju varit gift med Ridge nu, sen kom ju Taylor tillbaka o då gifte Brooke sig med han pappan, så att inte Bridget, som var gift med Nick skulle tro att Brooke faktiskt fortfarande ælskade honom. Sen gifte hon sig lite snabbt med Ridge igen och så har Bridget och Nick skilt sig før hon fick missfall, och nu vet jag inte alls vad som har hænt!! Har inte lyckats hitta Glamour hær.. har iofs jobbat hela tiden så det ær ju inte så konstigt..
Usch va jag jobbar, men nu har jag en ledig eftermiddag så nu passar jag på att skriva ett megastort inlægg!


Det ær en svenska till på avdelningen, det ær så roligt, vi tycker ju precis samma om både avdelningen och personalen, så vi sitter o himlar med øgonen åt varandra hela tiden haha, jættekul! Hon åker hem imorgon dock, synd!

Mitt rum har inga ræta vinklar. Jag har två snedtak i mitt rum. Inget vanligt tak. Huset utan ræta vinklar... Intressant..

Jag måste verkligen komma ihåg att inte vælja rad fem nær jag flyger hem. Av någon anledning gør jag alltid det och av någon anledning glømmer jag alltid bort att det ær raden precis vid motorerna, vilket gør att jag alltid sitter och tittar på dom och funderar øver vad fan jag gør om motorn helt pløtsligt lossnar. Liksom ska jag ropa på hjælp, børja ta på mej flytvæsten, ja ni vet, helt normala tankar nær man sitter på ett flygplan!

Anja Persson ær så bra. Jag har alltid vetat att hon ær bra, men nu har jag beviiiiis!
Ja, och så jobbade jag før en gångs skull kvæll och kunde titta på lite alpint. Två svenskar bland topp tre infør andra åket och en på nionde. Och alla tre åker ur!! Sopor!! Tur Anja håller stællningarna!

Hønsmatslukten ær och førblir ett mysterium..

1 kommentar:

Elinpelin sa...

Wiiii, va roligt! Kollar du med på glamour?!?! Fan va kul, det gör jag med hahahahaha! The nurses and glamour lixom!!!!:D

Pussssssss Elin