torsdag, augusti 28, 2008

Måste faktiskt säga att surströmmingen var nästan god! Jag gjorde mig så fina tunnbrödsrullar o mackor med potatis, rödlök och gräddfil. Och utspridda surströmmingsbitar då såklart! Mycket trevlig tradition!

Jobbat två nätter, har en kvar nu. I natt blev jag mycket otrevligt påmind om varför jag alltid tidigare använt strumpor på jobbet. Jag fick helt enkelt kiss mellan tårna. Men man är ju trots allt härdad, bara att sprita av o fortsätta jobba! Kunde varit värre!

Vill ut o resa snart! Inspirerad av min kusin som precis kommit hem.. det är ju så roligt att bo i ryggsäck! Jo faktiskt, det är det!!

Till Island om en vecka!! Woooo!!

Be careful what u wish for...
you might just get it...

1 kommentar:

Anonym sa...

Men tänk om du HADE haft strumpor på dig... Då hade de blivit äckliga, och du hade behövt sprita foten i alla fall. Dubbelt äckligt ju!
/Kusin Lina, also a fan of handsprit