torsdag, augusti 21, 2008

Som ni nu har märkt har jag stängt bloggen för obehöriga läsare! :) Hoppas nu någon orkar fixa ett eget konto o logga in, så att jag inte skriver helt i onödan..
Idag ska jag till Malmö, festival där nere, ska hälsa på Cicci som jag jobbar med. Hem imorgon igen för Winnerbäck!!
Sen ska jag till Island om två veckor!! Så jädra roligt! Bytte bort ett pass så fick jag fem dars ledighet, Doris är där på semester så då passar jag på! Längtar!!

Får ju fixa till lite minisemestrar här nu så det inte blir så hårt att jobba dom 67 veckor det känns som d är kvar tills nästa semester.
Nu: Malmö!

2 kommentarer:

Rosita sa...

Låter ju härligt med lite minisemester!
Men att åka til Malmö utan att hälsa på mig... *snörper på munnen och ser sur ut* ;-)

Anonym sa...

Vi laddar upp för din ankomst till Island, vem vet du hinner kanske med barndop denna gången oxå.
puss o kram