torsdag, juli 06, 2006

Hej hopp!
Har ni last om Big Brother-incidenten har nere? Killarna blev ju utslangda ur huset for att ha gjort en "turkey-slap" pa en tjej. (jag hade heller aldrig hort det ordet innan, men med lite fantasi sa kan jag nog tanka mig vad det betyder..) En kvall sitter jag lungt o stilla o tittar pa en talkshow. Tva killar skamtar om denna incident, och sager: det var val inte sa farligt, i svenska Big Brother ar turkey-slap ett krav for att ens fa vara med! Haha, svenskarna har ett ganska speciellt rykte om sig.. Har nere visar man allt vagat (ex prat om silikonbrost!) i ett adults only klockan elva pa kvallen en gang i veckan. Inte som i Sverige precis. Jag har berattat om var vinnare och hennes eskapader, haha, sen fick jag forsoka overtyga dom om att vi alla inte alls beter oss sa hela tiden overallt!

Igar var jag pa puben och kollade football. (den varianten dar man springer med bollen i famnen och kastar sig ner pa andra sidan planen) (vilket tar ganska lang tid eftersom dom envisas med att springa rakt in i motstandarlaget och lagga sig underst i diverse gruppformationer) Gratis ol fram till forsta poangen.. det var ett himla springande och stressande dar ett tag, riktigt skont nar poangen val kom! : ) Blixtekul, men aterigen forlorade laget jag blev tillsagd att halla pa.

Shoppade lite igar.. Dom har varldens storsta shoppingcenter. Pa dom ovre vaningarna, dar jag gick forst, ar alla markeskladersaffarer. Jag vagar inte ens ga in i dom affarerna, jag misstanker att dom som jobbar dar skulle kasta saker pa mig om jag forsokte ta mig in. Inte riktigt min prisklass. Vilket var bra, kunde jag ju spara pengar!
Joda, anda tills jag gick ner nagra vaningar och hittar en underbar affar med billiga klader. Jag provade hur mycket som helst, och sjalvklart sa passade ju det mesta... Sa nu ager jag lite fler trojor..och toppar.. och en scarf.. och armband.. (vada man maste ju matcha!) Dit ska jag igen!
Har fatt loning idag, sa nu ska jag ta ett utdrag och se hur mycket jag jobbat ihop hittills!

PUSS!

1 kommentar:

Anna Dora sa...

Hej tjejen Grattis på namnsdagen.
Bara 2 månader tills jag kommer ner. Affär med billiga kläder låter ju helt underbart.

SAKNAR DIG PUSS!!!