onsdag, juli 19, 2006

Hello again! Fortfarande regn.. Det negativa med det ar att man liksom gar och drar i affarer och darmed tenderar att kopa massa smagrejer som man kanske inte egentligen behover... Ett bra kop har jag gjort i dag i alla fall, en cd-spelare! Jag holl pa att bli galen av att inte kunna lyssna pa musik, min lilla mp3spelare gick ju sonder for flera veckor sen sa det enda jag kunnat lyssna pa ar min varmeapparats surrande. Foga spannande. Men nu!! Nu spelas det for fulla muggar! Var sa hemsjuk igar, sa det blev Winnerback pa hogsta volym! Ahh, jag hade velat se honom nu nar han turnerar!! Det finns flera bra band har i Australien faktiskt (ja det hade jag kanske kunnat rakna ut men jag hade inte hort om sa manga innan!) sa jag ska t.o.m ga och kopa mig lite nya cd-skivor i den billiga cd-affaren som jag har hittat!

Tanka sig, jag sag precis solen skymta fram!!

Forsta spindeln ar upptackt! Eller tja.. jag upptackte spindelnat i fonstret sa jag sprayade (kanske orimligt mycket) dodainsektsspray pa det, och nasta gang jag tittade satt det en pytteliten spindel dar. Dod. Hahahaha!! Ja jisses, dodainsektssprayen ar min basta van! Den luktar tom ganska gott!

Nu tanker jag skriva nagot som jag har gatt och dragit pa ett tag. Men det kanske inte ar helt overraskande tanker jag mig. Hur som helst... Jag kommer nog stanna har ett tag till!
Mest beroende pa att jag verkligen vill uppleva sommaren har!! Alla sager att den ar helt underbar! Och om jag kan fixa 12timmarskift igen skulle jag kunna ligga pa stranden tre dagar i veckan. Och grilla hela kvallarna. (och slass med insekter hela dygnet men som sagt, jag har en basta van...)
Jag vet att ni kommer sakna mig (haha vi vet allihop vem det ar som har hela anslagstavlan full med kort pa allt och alla...) (jag alltsa..) men ni far helt enkelt sta ut! (valdigt ironisk har..) Lovar att halla mig hemma sen! hihihi...
Nu har alla som vill halsa pa mig ytterligare nagra manader pa sig att anmala sitt intresse! Jag skulle vara den perfekta guiden! (...) Kommer aka hem senast januari! (fragan om hur ni ska skicka ner julklapparna till mig kan vi ta senare! : ) )


PUUUSSSSSS

Inga kommentarer: