torsdag, december 07, 2006

Vissa manniskor ar ju helt enkelt inte friska! Pip beter sig sa underligt att man knappt tror pa det! Jag sa till henne att jag ville veta om nagon skulle komma o titta pa mitt rum, vill salja lite mobler. Gjorde hon det? Nope, enda anledningen till att jag fick veta det var att jag o Emma kom hem fem minuter innan personen i fraga skulle komma. Da hotar hon mig med att om jag forsoker orsaka nagra problem som gor det svart for henne att hyra ut, kommer hon att ta tva veckors extra hyra. hahaha, det ar ju sa roligt! Jag skulle val aldrig gora nagot nar hon ar dar! Och arligt talat, just nu bryr jag mig inte om hon far det uthyrt eller inte, jag vill bara bort darifran. Och tillaggas bor att jag var sa trevlig o snall mot de tva som tittade pa mitt rum den kvallen. Och faktiskt, hon talade om for mig pa kvallen att nasta person skulle komma dagen darpa. Och detta utan att kalla mig retard eller andra mogna saker. Sa for tillfallet ignorerar jag o Pip varandra, medan Emma o Pip har fullt krig. Fick ett sms fran Emma igarkvall, vi har jobbat om varandra nagra dagar nu, tydligen hotar Pip med polisen om inte Emma forsvinner fran lagenheten pa fredagen. Trots att det star lordag i vara brev.
Ja jag vet inte hur det kommer sluta. Jag kommer sta bakom Emma vad galler flyttning pa lordagen, men faktum ar att jag kommer flytta allt pa fredagen anda, for sen jobbar jag natt. Vi har aven pratat med den ena hyresvarden och han visste inte ens att vi skulle flytta. Han sa att om det star lordag sa gor det. Han tyckte att vi skulle forsoka kompromissa med Pip, men Emma forsokte och nej.

Jaja, en lang historia!

Min nya adress: 11/2 Martins Ave, Bondi, 2026, NSW Australia
Yepp jag ska bo i Bondi! Hur coolt ar inte det hehe!

Fick julklappspaket pa posten igar, och detta med sa manga dagar kvar till jul, hur ska jag kunna halla mig fran att oppna?? Det galler att ha karaktar!
Tre skift kvar pa jobbet nu, kanns lite trakigt, det ar ju riktigt roligt nu! Helt otippat satte dom mig som boss pa kvallen de senaste tva dagarna, och hor och hapna, jag redde ut det! Haha, man upphor ju inte att forundras om man sager sa!

Dags att shoppa upp lonen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej sinen! Ser att du fått två spam-inlägg så jag tänkte att det kunde vara trevligt att få nåt riktigt oxå... Riktigt tråkigt att det blivit så konstigt i huset, men nu är det ju bara en vecka tills ni flyttar därifrån! Hoppas allt blir bättre då!
Kramar från Lina