torsdag, augusti 03, 2006

Jaha, ja da ska jag gora ett nytt forsok! Later harligt i Danmark!! Ta det lungt med vinet bara... : )
Har ar det bra, har kommit in ganska bra i jobbet tycker jag, visst blir det lite smafel ibland, men om jag inte sager nagonting ar det ingen som marker, haha! Ingen blir lidande for att jag fyller i lustiga papper fel!! Skamt asido, det har gatt ganska bra. Idag hade jag andra patienter mot vad jag brukar, inte lika tunga och tidskravande, sa jag hade faktiskt tio minuter da jag inte visste vad jag sklle hitta pa!! Helt osannolikt, men det hande! Bara en stund, men anda!
Overskoterskan fragade mig idag om jagi nte ville stanna tre manader till... njaaaaaa.... jag vet faktiskt inte. Nu nar jag borjar komma in i det kanske, men det fortfarande fruktansvart stressigt och jobbigt!! Far fundera pa det!

Ska flytta in till mina freinds pa sondag! Emma fran England (skoterska) och Pip ( pluggar medicin) dom har en jattefin lagenhet med stor balkong, killen som bott dar innan flyttar ut pa fredag! Sa jag lamnar mitt lilla rum och billiga hyra och flyttar till en trevlig lagenhet med rktigt kok, hogre hyra men schyssta rumskamrater! Hyran blir 3500/man och det ar overkomligt. Gar inte att fa det billigare om jag inte bor kvar i rummet!
Vadret har vaxlande, oftast soligt, da ar det helt ok, men det blir ganska kallt pa kvallarna. Inte sa att man maste ha jacka, men kyligt blir det! Forsoker ta mig till gymmet sa ofta det gar, kampar pa med vikterna och med mina lustiga forsok till karatesparkar eller vad det nu ar for nagot hon forsoker lara oss. Jobbigt ar det iaf! :)
Ska jobba imorgon och pa lordag, imorgon ar det fodelsedagsfest for Pip, men jag ska bara saja hej o sen lagga mej o sova!! Pa lordag ska jag pa konsert, det ska bli riktigt kul! Och pa sondag packar jag min resvaska och flyttar!
Maste ju besoka IKEA nu da, behover lite braohagrejer, tex en sang..

Sa har jag, helt sjalv utan stackars Doris, gjort upp en plan over var resa.. Ojoj, det blir fullspackat, men nog hinner vi med det viktigaste!! Det kommer bli riktigt roligt, speciellt nar vi kommer upp till varmen i norr!!! Seglingen vi ska gor ar inte billig, men en riktigt fin bat ar det! Snorkling, hot tub ombord, jajaja ni vet!!! Ska boka allt klart nasta vecka! Sen ar det nastan bara en manad kvar!!!
LANGTAR!!

Jag vill oxa ha varme, det kunde man ju ge sej den pa att det blir en blixtefin sommar i Sverige bara for att jag inte ar dar!! Njut!!
PUSS!

1 kommentar:

Anna Dora sa...

Hej gumman
I dag har Doris betalat sin resbiljett så nu känns det så verkligt. När jag läste ditt mail och alla dom häftiga grejerna vi ska göra ville jag åka ner redan idag.

Puss o kram vi ses om en månad
Anna Doris