lördag, augusti 12, 2006

Litar inte riktigt pa denna datorn, sa det blir tva inlagg idag!
Har bott har nastan en vecka nu, trivs jattebra! Rummet ar nastan helt i ordning (inrett med tidigare beskrivna ikeadetaljer) och jag har tillbringat timmar ute pa balkongen tillsammans med juice, bok och stralande solsken! Har jobbat i veckan, gick ganska bra, hyfsat stressigt som vanligt, men jag har kommit in i det ganska bra tycker jag. Det var mycket varre innan sa det ar skont att det gar at ratt hall i alla fall!

Var ute igar. Pip (den ena tjejen jag bor med) drog med mig pa fodelsedagspartaj, 21 ar fyllde den lycklige. Man firar verkligen 21 stort, det ar tal och hela fadderullan, fri bar... Sa jag tog mig vidare nar den fria baren var slut, motte upp nagra tjejer som bodde pa samma vaning som mej innan och partajade lite lungt och stilla! (alltid!) Nej da, oroa er inte, jag ar inte sa farlig! Var hemma ganska tidigt, typ tre, sov gott (som en klubbad kossa) och idag har jag bara tagit det hur lungt som helst! Emma o jag har en lugn lordagskvall framfor oss (vilket ar valdigt ovanligt for att vara henne, men hon ska upp och springa nagot lopp imorgon)
Ny vecka, mer jobb, har varit har i tva manader nu!
En manad kvar tills den stora resan! Puss Doris!
Och puss alla andra, saknar er!!

Inga kommentarer: