onsdag, augusti 30, 2006

Nu ar allt betalat och fardigt, om en vecka o en dag borjar partyt!! Det kommer bli sa roligt!! En helg i Sydney ar ju for lite, men jag ska nog kunna proppa in bade det ena och det andra pa dom dagarna! Doris maste ju fa se sa mycket som mojligt!!
Har jobbat tva dagar, mandags var hellugn, tisdags var fruktansvard!! Var kommer alla doktorer ifran och varfor tar dom alltid alla papper?? Det ar mina patienter, doktorerna stor mej nar jag forsoker ta hand om dom!! Andrar pa mediciner o alla, ahh! Men det gar i alla fall lattare nu, kanner personalen battre och jag kan ju naturligtvis mer nu an nar jag borjade. Funderar faktiskt till och med att stanna pa detta stalle tre manader till... Far se hur det blir!

Vadret har varit lite kallare denna veckan, inte riktigt sommar an. Men vad jag langtar!! Har kollat upp mitt konstiga fodelsemarke idag, hon skickade mig vidare till en dermatolog, hoppas det inte ar nagot farligt.. men det tror jag inte! Men det ser skumt ut faktiskt.

Jag ar hemskt lessen men jag kan inte skriva mer nu, det kryper en acklig kackerlacka pa vaggen bakom datorn och jag far panik snart!!
PUSS!!!

1 kommentar:

Anna Dora sa...

Hej gumman, hur hade ni det på din inflyttningsfest.
Vi ses om 4 dagar.
puss
Doris