torsdag, augusti 17, 2006

Sommar!!! Jag lovar, dom ar galna har nere som kallar detta for vinter, det ar liksom hur skont som helst ute!! Och pa min balkong har jag hogsommarvarme! Forsta doppet i havet (med viss risk for hajar, man vet aldrig!!) ar avklarat! Aven om det var ganska kallt, 17-18 grader, hade jag inte tid att tanka pa det. Var strangt upptagen med att forsoka att inte drunkna i de livsfarliga vagorna!! Jag kastades runt som en liten vante, men ingen sympati fick jag av nagon!! Fick hora att vagorna har ar lika hoga som pa en sjo. Ha! Pytt heller, dom var hoga, och brutala! Men jag vanjer val mej!
Har denna vecka haft dagen och natten fran helvetet pa jobbet, verkligen hur stressigt som helst! Den enda gangen jag inte gor nagonting ar nar jag ar pa rast, resten av tiden rusar man omkring med en standig vetskap om att man har en massa andra saker som oxa maste goras. Jag satt tom och laste doktorernas anteckningar under rasten!! Ett ar av detta och magsaret lar ha gjort sitt intrade! Men det ar bara en manad kvar! (jubel, fanfarer)

Jag kan knappt vanta tills Doris kommer, vi kommer ha det sa stressigt, ingen tid for att vara bakfull som tjejen jag bokat resan hos sa, men vi far val helt enkelt ta det lite lungt med drickandet! ;)
Annars inget direkt nytt.. har sett fler o fler kackerlackor, en val langt ute pa sjon och papegojor i traden! Och en jattesot, pytteliten odla pa balkongen, du hade alskat den Linis, den var sa sot!! :)

Nu ska jag framkalla lite kort att satta upp pa vaggen! Har redan massor, men det ar sa mysigt att ha dom dar!
PUSS!

1 kommentar:

Anna Dora sa...

Vilken Disneykarakter vill du vara? Du måste oxå få ett fint smeknamn inför resan;-)
Jag vet precis hur det känns med att få svensk godis och svensk mat, det jag får samma känsla när jag är hemma.
Snart är det dags.
Puss
Doris