onsdag, augusti 23, 2006

Min nya favvomatratt: Sushi! Testade det forra veckan och det ar ju jattegott! Och sa nyttigt! Jag trodde all sushi var ra fisk, men nejda, jag hade helt fel! Mmm... sushigirl!
Fortsatt underbart vader har, jag envisas med att ga runt i kjol trots att folk har tycker det ar vinter och maste ha tjocka trojor pa sig. En del har borjat stracka sig till att kalla det for var. Dom har inte en aning om vad vinter ar i alla fall!!
Jag har inhandlat ett par riktigt coola solbrillor, blixtestora och rosa! HA! Jag ar coolast i stan!

Tre veckor kvar tills den stora resan.. Kampar med att hitta nagon med bil som kan kora fram o tillbaka till flygplatsen med oss, men det verkar som att det blir buss eller taxi.. jaja det kan inte hjalpas!

Jobbar tva natter from i morgon, sedan ledig helgen, sedan en vecka kvar till min stora inflyttningsfest 2 sept! Hoppas det kommer lite folk, det hade varit roligt med en riktig fest! Och min underbara ide ar att ingen kommer innanfor grinden om man inte tar en shot! Hihi.. det ar sa roligt, eller hur?!
Nu ska jag vandra ner till stranden o kopa mig en jordgubbssmoothie och sitta en stund i solen.. Hade ni regn hemma foresten? (elakt skratt) (halla, varmaste sommarn sen -94?? Och var ar jag??)

1 kommentar:

Anna Dora sa...

Hade aldrig tagit dig för sushitypen;-) Fisk är gott. Ha det så kul på festen. Blir mkt tacksam om jag får lite energitankar på söndag, tror att dom kommer att behövas till dom sista km =) Korten är i posten.

Puss
Doris