måndag, augusti 07, 2006

Sa var man fardigflyttad och klar! Eller ja, klar, har ca hundra hogar pa mitt golv som vantar pa garderob, hyllor och skrivbord, men en sak i taget! Fick manga konstig blickar igar nar vi drog flyttlasset genom stan, jag har ju bara en resvaska sa jag fick utnyttja plastkassar till max. Som tur var hittade vi en kundvagn som vi kunde trycka ner det mesta i, jag hade ansvaret for min alskade orkide och varldens storsta ryggsack att slapa pa! Tydligen ar min varma gosefilt inte alls sa fin som jag trodde, jag har fatt hora mycket elakt om den fran mina hemska lagenhetskamrater! En av kommentarerna var att den sag ut att harstamma fran 1970. Den ar vit och luddig och med rosa utskott liksom. Den gar jattebra ihop med mitt rosa partygirl-lakan (det star faktiskt partygirl pa det) och mitt rosa nattlinne! Idag ska jag kopa luddiga rosa innetofflor. Bara for att retas!
Har inhandlat en ny mobil sa jag inte behover betala en formogenhet varje gang nagon i detta landet ringer mig, ingen ny precis, gick in i affaren och fragade helt enkelt efter deras billigaste telefon. Jag ar inte den som skams!

Maste bara beratta om min otroligt stora balkong! Den ar (jag har stegat) 7 x 7 meter! Och i sollage! Och ingen vind. Det ar ju helt underbart!
Och ett hyfsat rent, men rymligt kok! Igar lagade jag mat sjalv! (eller tja, jag kokade en majskolv, men jag anvande iaf spisen!!)

Jobbade i tors, fre o lordags. Torsdagen var hyfsad, fredagen var hemsk och lordagen var riktigt rolig! Ska dit imorgon igen, hoppas jag far samma patienter! Men det far jag sakert inte. Sedan tva natter, sen ska jag dricka shots med en tjej fran jobbet fredag kvall! Toppen!
Var ute i lordags, sag en spelning med ett faktiskt riktigt bra band, jag gillade det skarpt! Overpass, kom ihag var ni horde det forst! Forhoppningsvis slar dom, da kan jag ju skryta med att jag kanner basisten och nastan sangaren oxa! Plus att jag tog hand om nagon av bandmedlemmarnas flickvan en stund oxa. Hon kunde verkligen inte sta pa sina ben, jag fick luta henne mot vaggen och tvinga henne att sta dar, haha, ar man skoterska sa ar man!

Nu ska jag ge mig ut pa jakt efter en chokladtarta, Pip fyller 22 idag sa vi ska fira lite ikvall! Dom ar dyra dom dar tartorna men gud sa otroligt goda!! (har jag hort, jag har aldrig atit dom forr...)

Jag har badkar oxa!!

Internetcafet jag hittat nu luktar honsmat.

1 kommentar:

Anna Dora sa...

Vad är det för internetcafé du hittar hela tiden, alla verkar lukta konstigt=)
Ser framimot att se denna enorma balkongen.
Kan faktist se er framför mig att flytta alla dina grejer i kundvagnen *skratt, skratt*
Fattas bara din nya adress, jag har ju ett kuvert med kort o ditt namn på det.
puss o kram
Anna Doris