torsdag, juni 22, 2006

G'day allihop! Har ar det natt men ni har det soligt och varmt antar jag? Hehe, naja, midsommarvader kanske.. Jag sitter pa jobbet o skriver lite, natten har bara borjat men det ar lugnt. Igar natt gick fint, jobbat med schyssta manniskor, varav jag av den ena, Dieter, hela natten fick hora hur Tyskland skulle vinna over Sverige pa lordag. Jag ar den enda av alla har som tror pa Sverige och jag kommer skratta dom rakt i ansiktet nar vi vinner!! HA!! Dieter lyssnar for ovrig pa housemusic, tydligen ar Sverige ganska kant vad galler det. Jag vet inte. Han hade pa sin laptop hela natten, spelandes detta... Tja, man somnar ju inte i alla fall!
Imorgon ska jag ha rapporten, det blir spannande. Kommer rodna som.. men jaja..

Till kvallsmat idag har jag atit thaimat. Tankte lyxa till det lite sa jag gick ut och at. Bestallde blandat grillat och ris. Fick en skal med ris, en tallrik med kott, en sked och sa det obligatoriska pinnarna. Pinnarna skulle jag val anvanda till riset, men vad ska man ha skeden till?? Satt och var lite allmant forvirrad... Jag hade ju inget annat val an att forsoka ata kottet med sked.. tog lite tid om man sa sager... Sen fick jag en extra tom tallrik som jag efter lite funderingar la benen pa. Nar killen plockade undan allt log han lite misstanksamt, jag gjorde sakert allt fel! Antagligen stod dom i koket och skrattade ihjal sig at mina sma forsok att ata normalt! Men det var ganska gott iaf! : )

Imorgon ska jag zzzova, sen har Emma sa snallt bjudit mej till gymmet hon ska borja pa.. Blev vackt av telefonen idag av en hurtig tjej som undrade om inte jag behovde komma i form.. Och jag kunde ju inte saga nej precis.. sa jag ska bli visad runt imorgon och kommer val sakert teckna ett kort. Sedan ar det dags for snaps!
Emma ska pa dejt pa kvallen sa vi far borja snapsa tidigt! Nar hon forsvunnit ut ska jag vidare, ev lyssna pa ett band eller nagon trevlig fest nagonstans! Far se vart det blir.

Pa lordag ar det ju da fotbollsdags och det har jag tankt se pa en pub, ikladd min sverigetroja!Nagon dag maste jag shoppa, har verkligen ingenting att ha pa mej nar jag gar ut!

Sov sadar bra idag, lagligt nog haller dom pa att renovera koket sa mina drommar hade ganska manga inslag av borrljud.. hmm...

Dom har en fagel har som later helt sjukt! Jag lovar det ar sa galet, den later exakt som en apa!! Hade en skalbagge pa rummet idag.. harspray gjorde det lite jobbigt for honom.. hehe..

Inga kommentarer: