onsdag, juni 28, 2006

Hola! Nattjobbar for fullt, smyger till mig lite internettid vid datorn, hoppas ingen marker.. Kanonfint vader idag, var en stunt nere vid stranden, ganska manga som badade faktiskt! Jag far val ta mig ett dop nagon dag nar det ar varmt!

Har shoppat lite idag, bamsestora solglasogon (valdigt inne just nu), skor och en mugg blixtegod varm choklad med smak av lite te och annat intressant! (Choklo'art ar ett favvostalle..). Kande mig som varsta filmstjarnan med mugg i handen, skokassa pa armen och feta brillor pa nasan. Bara det att brillorna var dom billigaste jag kunde hitta och skorna fran den billigaste butiken allra langst ner pa gatan.. Jaja, lite status tyckte jag nog att jag kande anda! :)
Korde lite bodypump igar, sa nu kan jag inte anvanda mina armar, och varje gang jag satter mig eller reser mig fran en stol kanns det ganska jobbigt.. Men det ar en skon smarta! Haha, behover komma i form lite!
Har aven hittat ett favvomatstalle nu, dom saljer kyckling men har oxa jattegoda sallader for bara 35 kronor, sa agaren kanner redan igen mig..

Undrar hur sommaren ar har... alla sager att det ar ett enda stort party hela sommaren, julafton firar man med barbeque pa stranden.. Later val underbart...???

Inga kommentarer: