onsdag, juni 21, 2006

Hola! Osregn idag.. jattetrakigt, genast blev allt valdigt trakigt!! Kan bero pa att jag ska borja jobba pa riktigt inatt, efter bara tva introduktionsdagar da jag egentligen bara vart i varden nagra timmar per dag. Ar ruskigt orolig, kanns inte alls bra, jag har ont i min orosaxel och jag kanske maste grata en liten stund pa rummet innan jag gar till jobbet ikvall.. : ( Hoppas det gar bra..
Alla verkar trevliga dock. Forsta dan i mandags fick jag borja med att helt brutalt packa in en avliden manniska i en jattestor bla plastsack med dragkedja. Dom gor sa har. Inte som hemma precis, men ... det var hemskt! Har blivit visad runt av en tjej som kommer ifran Skottland och darfor har en valdigt svar dialekt, plus att hon pratar otroligt fort! Helt trevlig iaf!
Rapporten ar val det jag mest oroar mig for, har ju bara varit med pa tva, hur ska jag kunna alla ord?? Och alla forkortningar dom kor med, det ar helt otroligt, en annan fattar ingenting!!
Usch, jag kommer kanske hem till helgen, flyr landet...

Har roligare nar jag ar ledig! Till helgen ska jag fira midsommar, har forsokt forklara denna hogtid for dom jag har tankt snapsa med, men nagon midsommarstang tror jag inte att jag ger mej pa.. Speciellt inte om det regnar!
Har mest tagit det lungt pa kvallarna annars, tittat pa Grannar och Home & Away och Big Brother. Det ar inte jag som valjer kanalerna...

Hoppas ni har fortsatt fint vader hemma!
Min mail ar englund2002@hotmail.com!

Puss!

Inga kommentarer: