torsdag, juni 29, 2006

Fortfarande forskyld... ingen feber just nu dock! Jobbar igen, sovit hela dagen, imorgon ska jag kanske fa ga pa football! Inte soccer da utan den dar man springer runt med bollen och slar pa varandra. Typ. Jag vet inte, jag fattar inte reglerna. Har blivit tilldelad vilket lag jag ska heja pa och jag ska ha pa mej en fin troja med detta lag pa. Ska bli intressant! Om laget vinner ska vi ut och fira, forlorar dom sa ska vi ju saklart dranka vara sorger!
Pa lordag ska jag nog ga pa ZOO!

Dags for obs, blodtrycksdags!

2 kommentarer:

Anna Dora sa...

Bra inställning med att festa ändå, låter som dom är islänningar hmmmm! Du får krama kangaroos åt mig.
Vi ses snart

Puss o kram
Anna Dóra

Jessica sa...

Hihi..den ena hejar pa mig nar det galler festandet, den andra ar radd for att det blir for mycket, hihi...ingen fara, denna helgen var helt vit! Eller ok da, lite drinkar kanske, men bara tidiga kvallar! Det blev tyvarr inget zoo, tjejen jag skulle ga med hade inga pengar, sa vi far ga efter loning istallet! Men jag ska helt klart akta mig for Steve.. : )Haller pa att ladda upp lite kort, skriver mer imorgon! PUSS!