söndag, juni 18, 2006

Puh, nu har jag varit ute i Australien oxa, det var superduperkul! Saklart! (jag gar inte ut sjalv, ni behover inte vara oroliga!) Emma o jag tog oss till ett utestalle har i narheten, sedan drog vi ivag till ett annat valdigt mycket langre harifran.. Men det var roligt, traffade trevliga manniskor! Mer detaljer an sa blir det inte! : )
Igar tog jag det lungt, sedan pa kvallen vart jag bjuden pa ett fodelsedagsparty med superherotema (maskerad alltsa) Sa jag tog ju naturligtvis min svenska fotbollstroja med nr 10 pa brostet och var den svenska superhjalten Zlatan! Helt uppenbart! Fick en del bittra kommentarer om huruvida detta var en superhjalte eller inte, men jag overtygade alla! Det var gratis bar, men vi tog det lungt, jag var ju liksom dotrott redan innan (ar inte van att partaja tva kvallar i rad..) Emma hade en vit rock och var saledes en doktor!

Hon ar oxa sjukskoterska, fran England, hon ska borja jobba om ett par veckor. Jag borjar imorgon.. ganska nervos!! Upp tidigt.. Ska lasa pa lite om avdelningen ikvall, mycket nya rutiner att lara sig! Har aven inhandlat ett par marinbla byxor att jobba i!
Jag jobbar pa att lara mig surfa, har traffat en som ska lara mig.. jag har lite svart att se mig sjalv balansera pa en san dar brada, men jag tanker att det gar nog bra om jag ligger pa magen hela tiden! Far se om jag vagar.. Men det hade varit roligt!

Har inte sa mycket mer att skriva just nu, har tagit det lungt i helgen. Men jag har nog mer att beratta nar jag jobbat!
Saknar er alla!! Ni far hemskt garna komma och halsa pa!

PUSS!

Inga kommentarer: