tisdag, maj 23, 2006

Antligen lite sol!! Fast det regnar ju saklart samtidigt, men man far inte vara krasen!
Trakig dag idag, varit pa high dependecy unit men sjalvklart var alla patienter uppesittande.. Och den enda som inte var pa battringsvagen var pa vag at det helt andra hallet... Sju anhoriga som sitter och grater, och som tittar anklagande pa mig sa fort nagot alarm borjar tjuta.. Jag som inte vet nagonting!
"Miss nurse" blev jag kallad idag! hihi..


Idag har jag satt mig vid en vagg, sa ingen kan stirra pa mig.. Man far ju vara smart! Hahaha..

Nu langtar jag verkligen hem! Tur MSN finns sa jag kan prata med alla underbara manniskor dar!! Bara tva dagar kvar nu... kan knappt vanta!!

Snart dags att borja bli nervos infor den langa resan nu, men det kanns anda som att det blir bra. Lattare nar man far jobba o inte bara ska titta pa liksom. Och Sidney lar vara roligare an den har "staden"... Det finns inte sa mycket att gora har, jag vagar inte ga ute sjalv nar det blivit morkt!!
Boken jag kopte ar inte alls lika bra som den jag laste innan, men sa gar det nar man ar for snal for att kopa en av samma forfattare, och koper en billig skrapbok istallet!

Ar jattesugen pa spaghetti o kottfarssas!!

Inga kommentarer: