lördag, maj 13, 2006

Hahaha, vet ni hur lange studenter sover?? Valdigt lange... Det ar liksom stendott i huset halv elva! Inte ett ljud, jag smyger liksom nar jag ror mig genom huset, vagar val inte vacka dom!
Nu borjar det droppa in lite folk i bibblan, dom maste val plugga, tror dom har tenta pa mandag. Ikvall ska dom ha bal, aka runt pa stan i fina bilar och sant. Har smallt upp ett minitivoli har utanfor, kul for dom!! Jag far val titta pa..
Men det ar faktiskt helt ok att vara har sjalv, klart det hade varit roligare med nagon kompis, men samtidigt har jag ingen ensamhetsfobi, ganska lungt o skont att skota sig sjalv, ga lite pa stan, fika lite, sitta ett antal timmar vid datorn.. Laser Marian Keys (hur hon stavar sitt namn vet jag inte) nya bok, den ar hur bra som helst! Pa engelska da, borjar nog komma in i det har spraket lite! Brukar prata lite med tjejerna i huset pa kvallen, i det ackliga koket, men tva av dom har pojkvan o laser in sig pa sina rum och den andra pluggar hela dagarna. (hon ser ut som ett vrak hahaha).
Nasta vecka blir lang, fem dagar... suck... ska se om jag inte kan vara ledig nagon dag. Har ju lite skolarbete... :)

Duschen ar helt stord! Forst blir vattnet helt, jag menar verkligen helt, iskallt, for att i nasta sekund bli brannskadehett!! Sa haller den pa i sakert tre-fyra minuter innan den staller in sig pa inte sa brannskadehett, bara nastan. Och detta betalar man for??

Regniga kramar fran ett regnigt o gratt Hull...

1 kommentar:

Anna Dora sa...

Det är gott att sova- eller hur. Vad är det för bok du läser och tips du inte har användning för just nu, vad är det du gömmer undan för mig?

En väldigt nyfiken Islänning
PUSS O KRAM
Anna Dóra